Vad jag bryr mig om nu, är att få ut dig ur skallen

Jag är proppmätt efter allt jag ätit idag. Bakade bl.a. kakor idag på skolan, ni kan ju gissa om jag tjyvåt lite kakdeg. Fyfan vad gott det var. Dock så ångrar jag det nu... Ouch, min mage.
Ikväll ska jag verkligen gå och lägga mig i tid, så jag slipper komma försent igen. Dock så innebär det att jag missar Paradise Hotel... suck. Det är verkligen ett program jag älskar, don't you? :P

Kom på nu att mitt rum måste vara urstädat på måndag. Byggubbarna kommer nämligen för att typ renovera det. Så det innebär att jag måste bo i vardagsrummet i fem jäkla veckor. Kanske blir till att flytta in i brors lägenhet under tiden? Tror nästan att det blir så. Så ja, om någon är snäll och har tråkigt får ni jättegärna hälsa på. iih, känns verkligen som att det är min lägenhet det där. Eftersom min bror bor med sin flickvän så är han aldrig i sin lägenhet. = jag bor där. UnderBART.

Nu: vila magen.

PUSS


Postat av: beccis

jag flyttar in med dig!!

2010-01-26 @ 19:34:11
URL: http://nallensblogg.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback