All along the watchtower

Idag kom min supersnygga Pink Floyd posterflagga hem till mig, och nu sitter den uppe på väggen i mitt rum. Grymt snyggt måste jag påstå.
Idag fick vi bestämma inriktningen vi vill ha i trean, så jag valde servering med småkurser så som Bartekniker och Gastronomi (det vill säga vilka viner + mat som passar ihop och varför det gör det). Känner mig hyfsat nöjd med mina val i alla fall. Kanske blir det en bartender av mig? ingen vet! Dock så blev jag lite ledsen eftersom Pernilla och Rebecca förmodligen ska söka till en kockskola antingen i Göteborg eller Helsingborg för att gå där sista året i gymnasiet. Och det vill ju inte jag! För det innebär att jag får ta studenten utan mina flickor! Så, no offense girls, men jag hoppas att ni inte blir antagna. hehe.
Ikväll blir det fotboll med Lucas! Kommer typ dock somna eftersom jag varit så himlans trött hela dagen.
Nu ska jag ÄTA!

Btw så har jag köpt sjukt snygga leggings + Hatt. mumma.
Puss.



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback