Someday you will be loved

Om ett tag ska jag och Rebecca in till stan för att titta på Möllers turné som börjar 19.30. Jag vet inte riktigt vad jag har för förväntningar på det, eftersom jag inte har någon aning om vad det egentligen är för någonting. Jag går nog mest för att vi fick gratis biljetter. Haha...
Imorgon är sista dagen innan vi får helg, och det känns underbart. Inte nog med att vi är lediga på Fredag, vi är lediga på Måndag också, vilket betyder att vi får långhelg. Är det inte lyx?!
Nu borde jag fixa till mig lite innan jag drar, pusspåer.



Hittade även en fin bild på min vän Stina som var något trött på Trästock!

Postat av: stina

HAHAHAHAHHHAA BILDEN! jag glömmer aldrig hur arg,trött,ledsen och less jag var där! Vilket också syns på bilden...xD

2010-03-17 @ 18:48:41
URL: http://stinano.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback