Tell everyone you know Open up the door

Cirkus Möller var faktiskt otroligt bra! Trodde aldrig att jag skulle skratta så mycket, men där ser man! verkligen. Nu tänkte jag gå och lägga mig, men innan, så ska ni få se en väldigt speciell lista. Nämligen mina fobier/vad jag inte tycker om. Håll i hatten!

Fiskar, Disktrasor, Diskvatten, använda stekpannor osv, ta i olika smetar (t.ex. Chokladbollssmet), moggisar, fötter, oklippta tånaglar (egentligen allt som har med fötter att göra, men...), Ta i all slags kött, småbarn, Baciller och bakterier i alla dess former, finnar, stökiga rum, inavel, tjernobyl, när lakanet inte ligger som det ska, högljudda människor, fråga saker, allmänna toaletter, när mina gosedjur ligger på golvet (får alltid dåligt samvete), ta i handtag o dyl. Fettigt hår osv. Finns säkert mycket mer, men det kommer inte upp något mer i min skalle. Eller jo, bläckfiskinävlor. hehe.

Godnaatt på er!


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback