You know it hurts so bad just like i knew that it would but I'd do it again, do it again if I could

Gårdagen slutade med värkande fötter och ben, tröjlösa pojkar och mycket skratt. Det var nämligen så att vi drog till sofiehem (?) på någon random fjortisfest som var hyfsat lame. Men sen styrde vi upp det som fan och dansade som aldrig förr. Underbart! Det var dock inte lika underbart när vi fick gå ungefär en mil för att komma hem till Rebecca. Så motion fick vi!
Nu ska jag lägga mig i min nybäddade säng, halvsova och tänka på dig. Det blir awesome.



för nu ska du säga följ nu med mig
nu ska du säga ta min hand
säg att du begriper du förstår och allt det där
säg att du har känt precis såhär ibland
säg att du har känt såhär ibland


Bärga vad du kan från det här vraket
Säg turen vänder ska du se
Lova när jag somnar att du vakar över mig
så att inget mera ont ska kunna ske
nu ska inget mera dumt få ske
säg mig att du lovar mig det





Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback