I know all I need to know by the way that I got kissed

Jag.orkar.inte.plugga.
Fyfarao vad less jag är. Någon människa som har något tips för att göra saker lite roligare? Need to know.

Det är ju sant det alla säger, att det har gått för långt. Och det är sant att det svåraste är att släppa taget och gå vidare, det finns ingen värre sanning än det. Självklart vill jag gå vidare och bara "börja om på nytt", men jag vet inte riktigt hur man gör. Kanske finns någon förklaring i mitt typ Undermedvetna eller nåt sånt där mystiskt. Det borde finnas en knapp som gör att man glömmer det man vill glömma. Eller i alla fall gör så att känslorna försvinner för den personen. Då menar jag inte bara kärlek, för att hata någon är minst lika jobbigt. Speciellt när man inte rår för det. Man bara ger ut massa hat utan att vilja.
Och människor är falska. Det är bara att inse. Jag är falsk, du är falsk, världens finaste människa är falsk. Det är ju så vi fungerar, Tar på oss masker och är någon annan. Det är sant. Och det driver mig till vansinne.

Postat av: johanna

:(

2010-05-09 @ 19:25:03
URL: http://johannamariaelinor.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback