Juno

Personligen tycker jag inte att filmen Juno var sådär superbra, men jag måste tipsa om några SJUKT härliga låtar från den.

Barry Louis Polisar – All I Want Is You


The Kinks – A Well Respected Man

Mott The Hoople – All The Young Dudes

The Moldy Peaches – Anyone Else But You

Kimya Dawson – So Nice So Smart

Nu hoppas jag verkligen att ni klickar på länkarna, för jag tror inte att ni ångrar er. Speciellt sista låten. Den är liksom... ja. Jag vet inte. Lägger in en bild för att förmedla.


Postat av: Linda

Älskar filmmusiken till Juno sen den dan jag såg filmen (säkert ett år sen) Lyssnar ofta på musiken, jag gillar ju bluegrass-musik, påminner mycket om det. Lyssna även på filmmusiken till oh brother were are thau (stavar typ så, lite konstigt) DU, kan du ta med Lukas mysbyxor om du kommer nästa helg =)=)=)

2010-05-09 @ 23:45:03

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback