Sargad själ

Arg
Besviken
Förvånad
Ledsen
Förnedrad
Slagen
Tårar
Skratt
Gemenskap
Förståelse
Blåmärken
Mod
Pinsamt

Listan kan göras lång över vilka känslor som visade sig igår. Men någonting jag lärde mig var att människor verkligen förändras. Och det finns INGENTING man kan göra. Man står bara hjälplöst och ser på hur människorna sakta förstör sig själva. OCH. Kärleken, får man bara en gång. Och jag har förbrukat den. På dig.
Så otroligt jävla dum man får vara. Och om det ens finns en Gud där uppe, varför ser han mig inte? Finns det verkligen för stora önskningar? Hur kommer det sig att det alltid är så jävla lätt att falla ner i svackorna, och alltid lika jobbigt att bli lycklig? Någon måtta får det väl vara. Tycker i alla fall att man kunde få ett litet litet tecken på att det kommer ordna sig, för nu känns det exakt som om helvetet skulle vara ett trevligare ställe än här.
Fast med alla idiotiska tankar och människor.
shit.
jag är körd.


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback