And for a moment I don't even care

Klarade Nationella i svenska B, cred till mig!! Imorgon är det sovmorgon, på torsdag också. På Fredag är det utgång (??) om jag har peninga, och Lördag blir det mys + fest? Blir nog awesome.
Annars så rullar livet på som vanligt. Känner mig dock lite osynlig och ensam bland vissa. Men det är väl så ibland I guess. Har i alla fall tagit tag i Matematiken (blev tvungen att skriva så istället för matte, då min finaste pojkvän kallas det, och då hade alla missuppfattat, hihi) och skrivit in mig på en prövning nu i vår. Så jag kollade igenom matteboken (haha, mattiasboken...) och fick genast ångest. Jag och Matematik = ingen bra kombination. Sen så har jag lite smått panik inför julklapparna. DYRT?! Svar ja. Men åh. Mysigt!
Nu ska jag sova.

PUSsssssi (nivet, kattmaten)

Postat av: stina

HAHAHAHA älskar dina paranteser

2010-11-24 @ 10:33:06
URL: http://stinano.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback