Who's to say I can live without you? Who are they anyway?

Tjoselosan. Har megatråkigt på skolan eftersom jag är själv och sitter i bibblan (nördvarning). Folk måste tro att jag pluggar som SAAATAn, men egentligen så sitter jag bara vid FB, hihi. Annars så sitter jag och väntar på att Sofia ska komma till skolan så att jag slipper äta själv. För hur kuligt är det då? Ska även anmäla mig till en matteprövning. Ischaaa... Frågan är hur bra det kommer gå. Men jag måste faktiskt kirra kärnämnena innan jag tar studenten, det är ju som en fördel.
Kan berätta lite om gårdagen också (mest bara för att folk i biblioteket ska tro att jag är asengagerad eftersom jag skriver så mycket). Jag och Mattias åkte hem till Christoffer för att hänga med honom och Rebecca. Vi började med att se Ensam mamma söker (EMMA OCH ANDREAS<3) och käka glass, hallon och typ kladdkakemuffins. Sen spelade vi Monopoljunior tills alla började fuska och dampa sönder. Sen busade vi lite och pratade om helgen. Roligtroligt!
Ikväll ska jag och Rebecka titta på nya Harry Potter!! Är supertaggad. Och i helgen blir det mys med världens finaste människor.
Och sen ska jag göra någonting med min tunga :) UNDRA VAD???!?!!

Man säger tiden är förbi, snart är det för sent,
livet det går fort och det är svårt att hinna med,
men vi kanske kommer ses en juldag i lund
kanske ölen kommer ta oss på det djupa en stund
kanske fortfarande kommer försvinna i din blick
drömma om den framtid som vi aldrig fick
och vi kanske skriker ut musiken
och trots alla strapatserna i livet kommer vi fram till att vi trivs med
Hur poletten föll om vi kanske lämnar spår hem parallellt genom snön
som ändå blåser bort efter ett halvt andetag
och du säger det var uppenbart
att det aldrig var du och jag
så förlåt om jag bara säger tjena när vi syns
slipper kännas vid svidande förr i tider
kanske var vår historia en fjäril på nål
vacker att titta på men vingar som inte slår

Igår gick jag på mammas gata
Vissa dagar så kan jag sakna
Tryggheten från gamla dagar
men det finns inget som kan få dom tillbaka
Igår gick jag på mammas gata
Vissa dagar så kan jag sakna
Tryggheten från gamla dagar men det finns inget som kan få dom tillbaka
Ibland vill jag återvända
Men det finns ett litet dilemma
Det känns som skorna börjar klämma
Och jag får växtvärk jag måste lämna
Hey Hey
Staden känns för liten
Du och jag börja om det känns för tidigt
Eller för sent hur den än blir de,
kommer alltid vara en del av mitt liv ye



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback