and all I can say is you blow me away

Började 08.20 imorse och hade lektion i typ en timma (fick tre läxor.. kul), sen hade vi ett hål på typ tre timmar. Då tillbringade jag och stina de timmarna med att sova i en soffa, skönt!! Efter skolan tog jag en promenad och nu käkar jag en bananaaa (banan är underskattat). Ikväll har jag verkligen ingen aning om vad som händer, men det blir förmodligen bara att CHILLAA (det är mitt andranamn). Och vet nii... vad som händer om nio dagar? joo, jag...blir... 18!!!!!!!!! :D wohooooo....!!
Nu ska jag mysa!
PUssS

Ska nog mysa med min pojkvän, visst är han FIN?!


Postat av: Stina

fattar inte ens hur vi lyckades somna i F-korridoren, men duktigt+skönt vare iallafall!

2010-09-13 @ 20:58:09
URL: http://stinano.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback