Don't waste your time on me you're already The voice inside my head

Idag var det skolval + debatt på Östra. Och jag lovar, det var faktiskt väldigt intressant att lyssna på vad alla partierna hade att säga. Och måste medge att det var väldigt modigt av sverigedemokraterna att ställa upp i en debatt på en skola där hälften av eleverna är invandrare, dock så tycker jag att det han sa var ren bullshit och hoppas att SD aldrig kommer få några röster.
I alla fall så har jag precis fikat och ska SNART börja plugga... Känns inte sådär jättepopulärt, men det måste ju göras. Först så ska jag slappna av en stund och fråga min mor om hon kan massera min jätteonda rygg. Ni får ha en fortsatt trevlig dag alla finisar!

http://vk.se/Article.jsp?article=376763
Läs om hur det gick idag på östra!


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback