Soulmate

It's getting kind of hard to believe
things are going to get better
I've been drowning too long to believe
that the tide's going to turn

And I've been living too hard to believe

that things are going to get easier now
I'm still trying to shake off the pain
from the lessons I've learned


Vad är feeeelet? Jag kan förfan inte somna. Iofs kanske jag borde stänga av datorn, eller åtminstone typ ställa ifrån mig den. Jaja, imorgon och på fredag är jag i alla fall ledig, men det innebär städning av lägenheten för mig. KUL. Nämen serriiÖst. Nu skall jag vika in årorna (heter det ens så?) och tänka på fina saker (lät pervigt).
Puss gnatt på DIG, Å DU ME
PS.Bilder från helgen hos syRRan

Ser ut som att jag inte har någon vanlig kropp, utan typ en... Larvkropp. :D Iaf, ville ta en extra fin bild på mig. Fin va?



Postat av: Angie

Den var fin janna!!

2010-09-09 @ 08:54:16
URL: http://angye.blogg.se/
Postat av: Stinus

Fin bild på dig:)

Söt bebis!!

2010-09-09 @ 11:03:05
URL: http://stinano.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback