Wannabeeee me

Dag 1 - En bild på mig och 10 fakta om vad jag hatar
Dag 2- Min favorit årstid och varför
Dag 3 - Mina mål/drömmar/önskningar
Dag 4 - Någonting jag vill ha mer än något annat just nu
Dag 5 - Min bästavän och varför
Dag 6 - Mina tvångstankar
Dag 7 - Vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon
Dag 8 - Mina komplex, sjukdomar och allergier
Dag 9 - Bild på mig och min familj
Dag 10 - En bild på mig idag och vad jag hade på mig
Dag 11 - Någonting jag oroar mig för
Dag 12 - En bild på ett ställe jag varit på
Dag 13 - Mitt drömbröllop
Dag 14 - En bild på mig själv för ett år sen
Dag 15 - Någonting jag ångrar
Dag 16 - En bild på min favorit mat
Dag 17 – Drömjobb
Dag 18 – Det här åt jag idag
Dag 19 – En bild på det jag köpte senast
Dag 20 – En i min släkt
Dag 21 – En bild på mig själv som är tagen utav någon annan.
Dag 22 – Min reaktion när jag ser mig själv i spegeln.
Dag 23 – En låt som får mig att gråta.
Dag 24 – Mitt favoritprogram och varför.
Dag 25 – Mitt favoritdjur.

Jag hatar min garderob (innehållet)

Jag hatar orättvisor

Jag hatar mitt humör

Jag hatar när människor kommer med störda argument

Jag hatar att vara ledsen

Jag hatar att jag tappat kontakten med världens finaste vänner

Jag hatar att vara ensam

Jag hatar skuldkänslor

Jag hatar dåliga dagar

Jag hatar stökiga rum

 



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback