Complicated

Hejhopp!
Har just kommit hem från lägenheten (som jag slipper nu!!!!) och städat ur det sista, så nu bor jag hos mami och papi igen. Något som inte är så jäkla kul är mina nya, jättefina skor som ger mig skavsår from hell! FY i FAN säger jag bara. Varje steg jag tar känns som om någon typ sågar av mig hälsenorna, skönt va? Får typ tillbringa resten av livet i crocs. Kuligt. Ajaaaaaa.......
Juste! Var på Nolia med Stinis i förrgår, det ägde. Köpte bara småsaker till mig och Mattias som vi ska ha i våran blivande... ja ;) ;) klura på den ni! Stina köpte asvackra grejor hon med! Sen käkade vi Tacos (Typisk Janna och Stina mat, även fast Stina bara kletar ut allt), och det var gööött. Åh, nu blev jag sugen på Tacos... :(
Nu ska jag gråta över mina stackars fötter.
Ciaooooo
Snygg chey har ont i vristerna/hälsenan.........
Kan även informera att det faaaan inte var lätt att ta den där bilden. Tur man är vig.

Postat av: dna

nolia ägde!!!!!!! :D och likasådu och tacos! Ska vi styra upp en tacosdag nån dag?? Med riktigt peeerfa-tacos!

2011-08-10 @ 23:50:55
URL: http://stinano.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback