Hej och hå!

Halloj!
Shit vad veckorna går snabbt nu... Känns som om det enda man gör på dagarna är att äta och sova. Vilket jag också bara gör nu när jag inte har något jobb, men, det gör inte så mycket. Vaknade imorse när Mattias skulle till jobbet och då SPÖregnade det verkligen. Tror ni jag var nådigt nöjd när han sa att han skulle jobba utomhus? Oooja..
Ikväll blir det i alla fall fest hos Johan som fyllt 20! Grattis på dig! Och imorgon ska vi käka kräftor med min familj, mysigt! Och nästa helg.... Får jag äntligen hämta min kisse! Är så himla otålig nu så det finns inte... Tror jag smyger mig hem till Ida (hon som har kissarna, eller egentligen hennes syster) och tar med mig honom (kissen) hem! Lilla gulleprinsen!
Nu ska jag spela Age of Empires och käka billys (herregud...).
PUSS


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback