det var så väldigt längesen vi svek oss själva och dig igen

Nu är det ju såhäääär, att jag ska göra en sak snart. hihihih, PR-trick NANTING. ellerhur? ;) ;);) Nämen. hih. ni får see.
Om ni undrar så lyssnar jag på Hästpojken - gitarrer & bas, trummor & hat. Den får mig att tänka på sommaren som nyss varit. Då jag, Rebecca och Pernilla satt på Beccas balkong och tog några kvällsinnanfestDrink och cigg. Sommaren var underbar. Typ. Oftast. Känns sjukt just nu när man tänker på allt man gjorde. Alla bråk, fylleminnen, skratt, sena nätter, badtunnekvällar och spakvällar med världens finaste människor. Och inte nog med det så fann jag en av världens bästa person på en spontanfest jag och Pernilla åkte till. Och det slutade med att jag hamnade hos Mattias. Jag vet inte riktigt varför jag skriver det här, men nu gör jag det.
Jag minns så himla väl hur jag och Pernilla hade pratat om Mattias innan, och jag hade verkligen ingen aning om vem han var. Sen träffade vi som sagt honom på Tobias fest i Innertavle. Vi snackade lite då och då, och det kändes som om vi redan visste vad som skulle hända (nästan). Jag berättade lite senare samma kväll för Pernilla att jag tyckte han var megafin och att jag ville träffa och prata med han mer. Det slutade att Pernilla åkte hem innan mig och att jag hamnade hos honom med Christoffer och Linnea. Sen dess har det bara varit kärlek!
Mattias. Du är en sådan person man aldrig träffar två gånger under samma livstid. Vi förstår varandra utan att säga ett enda ord. Jag kan inte vara utan dig på nätterna, när jag är ledsen finns du ALLTID där. Klart vi bråkar, men vi löser det alltid. Jag är så kär i dig som man bara kan bli! Det är du och jag, för all tid.
<3

Postat av: stina

va fint!!!! :') grattis till pojken din!

2011-02-04 @ 11:34:25
URL: http://s

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback