never regret anything.

Jahapp, Julen kom, julen gick. Nyår kom, och ett nytt år vi fick! haha, blev typ stolt över att jag kom på rimmet. Nämen. Både jul och nyår var helt okej. Fick fira båda med världens bästa kille. Han är lätt 2010s höjdpunkt. PUSS.
Annars då? Lite planer på 2011 har man ju faktiskt, check it out.
  • Balen (??)
  • Studenten!!!! :D
  • Ayia napa!
  • Göteborg
  • Köpa en dator (eftersom skoldatorn kommer ge mig dissen...
Det är typ vad jag vet just nu.. Och ja.. just det. Ska försöka hitta ett jobbbbbb så jag kan tjäna pengaaaar så jag kan ÖVERLEVA LIVET. Btw, så ska jag förmodligen snart flytta till ett eget litet ställe :) fniss.
Just nu ligger jag i Mattias säng och slåss med en blomjävlafluga. Ni ska bara veta.. Han är inte att leka med. Sjukt kaxig. Han ba: GEEEE. Nämen, seriöst nuiuuu, ligger helt ensam i sängen för Mattias är och skruvar i bilen :( Det innebär, frukost själv, städa själv. Bajsa själv. hih. Nu ska jag gråta. Eller inte :) puss
Min nya frilla :):):):):)


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback