9/10 - 2010

Vi träffades liksom på chans 
på nåt sätt ramla vi in i varann 
och tänk att något jag alltid trott 
skulle vara så svårt va så lätt 

vi träffades liksom på chans 
två katter i skydd ifrån regnet nånstans 
och aldrig har kärlek drabbat mig så 
och jag vet 
jag är hopplöst svår ibland 

men aldrig aldrig att jag 
tänker låta något ont 
hända dig jag håller dig hårt 
tätt intill mig genom regn och blåst 
och alltid alltid att jag 
kommer vaka över dig 
genom mörkret jag leder dig 
jag finns i varje steg du tar 
så du behöver aldrig mer vara rädd 

ingen ser och ingen vet 
hur du lyser och hur du fångar 
upp min skugga när jag är svag

och hur jag älskar att vakna 
upp bredvid dig

och aldrig aldrig att jag 
tänker låta något ont 
hända dig jag håller dig hårt 
tätt intill mig genom regn och blåst 
och alltid alltid att jag 
kommer vaka över dig 
genom mörkret jag leder dig 
jag finns i varje steg du tar 
så du behöver aldrig mer vara rädd 

och alltid alltid att jag 
kommer vaka över dig 
genom mörkret jag leder dig 
jag finns i varje steg du tar 
så du behöver aldrig mer vara rädd



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback