always love

Nu är det bara två dagar kvar tills vi åker till Göteborg och Skåne. Ska bli så himlahimlahimla kul att få träffa mina tjejor och att vi alla tre är samlade igen. Som sagt så åker vi på Onsdag och är framme i Gbg på torsdagkväll och då ska vi tillbringa hela helgen hos Pernilla (eller, vi ska sova där) och hitta på massa skoj!! På Söndag eller Måndag åker vi till Höör (?) och ska träffa Mattias släktingar. Ska bli spännande och se om jag fattar någonting av det skåningarna säger. Kommer säkert bli värsta mobbad för att jag inte fattar ett skit. Hahahaha, kan tänka mig hur det kommer bli... I alla fall så känner jag mig så sjukt välkommen till Mattias familj/släkt! Bara tanken på att jag får följa med dit ner och att dom vill presentera mig för dom känns så kul! Tur man är omtyckt och inte tvärtom!
hehe, låter som att jag skryter jävel... Men AjAAA.
Juste, har ju glömt att berätta att jag numera har en navelpiercing! haha, vet inte hur jag fick för mig att göra en, men är faktiskt nöjd! Känns jävligt ovant och gör ont, men så äre!
Nu ska jag ut i trädgårdslandet/växthuset och plocka lite sallad!
Tjåhej.


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback