Walk away

Packar för fuuuulllt just nu, kommer säkert glömma något asviktigt, typ legget... Hahaha, kul om vi ska ut på krogen i Gbg och jag ba, nämeeeeeen kul. glömde legget i umeå :):):) Blev nästan så när vi var på Gothia för typ 300 år sedan, men då glömde jag allt mitt smink + plattång. Det var ju... kul. Kan tillägga att jag började storgrina (fjortistiden ya knooow). Men som tur var hade jag typ världens bästa lagkamrater som lånade ut till mig! Snart är det dags för middag och sedan hämta rentvätt (haha, ren..) och fortsätta packa. Kul information :)
Måste bara fråga.. Någon som vet en bra sida där man kan beställa piercingar?

Postat av: stina

hahaha fattar fortfarande inte hur du kunde glömma sminket??hahah, så himla kul. :D men vi gick ju inte ens på discot såatt....:)

2011-07-26 @ 22:45:08
URL: http://stinano.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback