fasiken alltså!!

Imorse när jag vaknade så gick jag in på Fb på mobilen (Det absolut första jag måste göra på morgonen......) och såg att massor av folk hade uppdaterat om att det snöade. Jag ba: YEEEEEEEEEEES WOOOOOOOHHHHH TAGGA SNÖ (tänk er Dumma mej filmen, när agnes (?) får sin enhörning) och drog upp persiennerna. Eh. Var det någon snö? Självklart inte. Blev tvungen att kolla FB igen och då inser jag att alla som hade skrivit om snön, bor utanför Umeå. Alltså Jävla bajskorv. Varför kan vi inte få någon snö? Längtar ju så himlahimlamegasupermycket efter snön. Men nej. För Umeå suger :):):) Aja. Ska i alla fall in till stan med min Family och gå på skyltsöndagsgrejen. Hoppas dom bjuder på mycket pepparkakor, för jag är i stort behov av att bli snäll. Inte för att jag är dum eller sååååå... hihi. Men man vill ju få julklappar. heh.
Ni som har snö hos er, FU. Ni andra, ha en fin första advent :):):)

Pussss


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback