Frustrerad

Bara jag som HATAR när vissa människor uppdaterar status på FB? Anledning? För att de skriver exakt samma sak hela jäkla tiden. T.ex. En tjej jag är vän med som bara uppdaterar när hon har tränat (har iofs ganska många såna vänner på FB när jag tänker efter) så hon verkar hur jävla hurtig som helst när jag vet att det faktiskt inte är så. Vet inte varför jag stör mig egentligen, folk får väl skriva vad dom vill. Antar att det som egentligen är drygt är att vissa låtsas vara så mycket bättre än vad de är. Morr... Vill bara slå till vissa i fejjan!!

Annars så är jag sjuuukt taggad på Julen! Dock så vill jag först att snön ska komma (blir typ orolig över att det inte har blivit någon snö än), sen så vill jag börja pynta! ih... Tänk er! Baka varje dag, tända ljus, byta till juliga gardiner.. Allt är ju så underbart! Fick även veta igår att jag är inbjuden på Julbord på Baggböle med Mattias familj! Hur mysigt är inte det?! Nåh... Måste börja köpa julklappar också. Men vad fasen ska man köpa? humm..... Nu tycker ni alla att jag är knäpp i huvudet :) Men ja... skyldig! Innan ni slutar läsa, tänk er... doften av nybakta pepparkakor!


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback