Snott

Snodde den här listan av Johanna! Tyckte den var lite rolig.

80 sanningar om mig

  1. Jag heter Janna Emilia Ann-petrine Knutsson
  2. Jag har alltid ogillat namnet Ann-petrine
  3. Jag älskar Mattias
  4. Jag tycker det är asgott att doppa popcorn i Cocacola
  5. Jag har två katter
  6. Jag har sex syskon
  7. Och jag är moster till åtta barn
  8. Är beroende av bloggar
  9. Önskar att jag var bättre på att laga mat
  10. Önskar jag var bäst på någonting
  11. Blir lätt avundsjuk på andras tjejgäng
  12. Jag röker
  13. När jag var yngre så blev min kanin uppäten av en örn
  14. Sen dess ogillar jag örnar
  15. Jag vill vara smal
  16. Har panikångest
  17. Har jättelätt för att bli svartsjuk
  18. Jag älskar att vara i naturen
  19. Gillar att julpynta
  20. Vill att det ska vara överdrivet mycket julpynt, typ som i filmer
  21. Tim Burton är mim favorit regissör
  22. Vill kunna rita
  23. Har två tatueringar
  24. Och en piercing i naveln
  25. Jag är hypokondriker (stavning?)
  26. Gillar inte när andra snackar skit om andra när jag är med
  27. Om det inte är någon jag verkligen ogillar
  28. Jag var en pojkflicka när jag var yngre
  29. Har dåliga tänder
  30. Älskar att stalka folk på internet
  31. Vill inte jobba inom Restaurang
  32. Hatar att prata om pengar
  33. Gillar att läsa
  34. Min favoritgenre är fantasy
  35. Lägger ner för mycket energi på folk jag inte tycker om
  36. Jag älskar att träffa mina äldre syskon
  37. Jag vill kunna åka snowboard
  38. Tycker jag är bra på att sjunga i duschen
  39. Tycker inte om blåsor i munnen
  40. Är rädd för att göra illa mig i ansiktet
  41. När jag var yngre ramlade jag på ett plåttak som låg på marken
  42. Då skar jag upp pannan och fick sy
  43. Har ett fult ärr där nu
  44. Tycker att mina åsikter är dom bästa
  45. Hatar Matematik
  46. Har IG i matte
  47. Älskar min morgonrock
  48. Brukar sova i pyjamas
  49. Tycker om att sova
  50. Har gått på ridskola
  51. Jag tror på någonting, men inte gud
  52. Jag är rädd för spöken
  53. Jag är mörkrädd
  54. Saknar skolan
  55. Vill flytta till Sundsvall
  56. Tycker att Umeå är en skitstad
  57. Skulle vilja ha fler äkta vänner
  58. Blir rädd om det blåser mycket
  59. Är höjdrädd
  60. Är farträdd
  61. Vågar inte ta körkortet
  62. Är inne på FB 24/7
  63. Har hamnat i slagsmål
  64. Har tandläkarskräck
  65. Vill ha en coolsnygg klädstil
  66. Tycker det är drygt när folk har lösenord på deras bloggar
  67. Blir lätt arg
  68. Börjar gråta om jag blir nervös eller frustrerad
  69. Tycker att vissa djurrättsaktivister är dumma i huvudet
  70. HATAR rasister
  71. Har aldrig brutit något
  72. Har jättekonstiga tår
  73. Gillar att fota
  74. Tycker min nya mobil är fin
  75. Gillar att klämma finnar
  76. Vill ha större läppar
  77. Jag följer åtta olika serier
  78. Tycker synd om alkoholister
  79. Jag har varit utomlands två gånger
  80. Är rädd för att dö


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback