Yooou, sneaky moom!

Sitter just nu i mitt underbart vackra rum som aldrig behöver städas...(eh) i min underbart vackra morgonrock i en underbart vacker fläta. Underbara morgon. Eller inte. Har drömt så sjukt äckliga grejer, typ om spöken och sånt. Och ni som känner mig vet att jag är livrädd för spöken. Nu känns det som om dom kommer hämnas på mig för att jag skriver dåligt om dom. Eh.. I alla fall, drömde dåligt. Sen när man vaknar så ser det ut som helvetet själv i rummet, är astrött, men kan inte somna om för det. För jag ska packa till resan imorgon (östersund). Kollar mig i spegeln, håret ser ut som satans jävla bajsfrisyr. Sen när jag går upp till köket så ger pappa mig massa satans papper som jag måste gå igenom och säger att jag från och med nu tvättar mina egna kläder. WOHO! (ilandsprob. I know.) Sen börjar mamma tjata om att jag måste ta ner min jäkla rentvätt. Nä vet ni vad! Nu får det vara nog. Jag slår ner näven i bordet! OCH! Gör som jag blir tillsagd. Vilket skitvecka.

Blä

 

UpDATEeeee....

Har inte fått min lön heller :) <3



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback