Fridaaayyy

Hej.
HIHIH, ska inte vara världens deppigaste idag inte!
Vet inte om jag skrev förut, att jag provjobbade i Tisdags? Men, det gjorde jag i alla fall. Kan bara säga att det verkar som om det gick bra där, eftersom jag fick ett väldigt trevligt samtal från chefen igår som sa att jag skulle jobba på Söndag! Fattar niii? Min första riktiga arbetsdag är på Söndag! Känns jävligt läskigt kan jag lova...
Nåt annat som är jävligt läskigt, är vinden som blåser som SATAN idag... (konstig mening jag vet). Aja. Idag ska jag och några andra finingar käka på Allstar, som blivit ett favvoställe, och sedan bowla! Och det gör vi för att fira Mattias som fyllde hela 19år igår! Wohooooooooo. Har tillochmed lyxat till det idag genom att måla mina naglar silvriga.. MHM! den ni!
Nu ska jag äta frulle innan jag får hungerdamp, och det vill ingen.
Btw, så saknar jag mina flickor som är i GBG. Kom ba hem :(


Postat av: STINA

du äger!!!!!!!!!!:D

2011-10-07 @ 14:38:27
URL: http://stinano.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback