jävla korv

Vad i satans gör jag uppe nu, tänker ni. Och vet ni vad? Jag har ingen jävla aning. Eller, jo! Mattias försov sig och då väckte han mig, = jag kunde inte somna om. Och det är ju kul... Eller inte.
Har lite småfunderingar över festen som vi ska ha i helgen. Kommer det ens bli kul? Folk har så stora förväntingar (inkl. jag) så det känns som om allt kommer gå åt skogen. Där kommer den andra funderingen in, om allt går åt skogen så kommer jag dö av besvikelse (har redan bestämt i min hjärna hur ALLT, exakt allt ska gå till, vilket knappast kommer hända, men ändå) och aldrig mer styra, även fast andra kanske säger att det var bra. Om jag bara hade haft megamycket pengar så hade jag lätt haft värsta USA/highschool/maffiga Halloweenfesten, men nu är det inte så. Shit. Vad har jag gett mig in på? Visserligen är det bara hyfsat nära vänner som ska komma, men ändå. Det här är liksom min chans.

Postat av: stinaaa

tror det kommer bli jättekul! :)

2011-10-26 @ 18:28:08
URL: http://stinano.blogg.se/
Postat av: angie

men sluta oroa dig! det kommer bli hur bra som helst! och om du behöver hjälp så hjälper jag dig:D

2011-10-27 @ 20:48:55

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback