prosiit

Hade skitsvårt för att somna inatt... Antar att det var blåsten som gjorde det! Blir alltid värsta nojjig om det blåser mycket etc. Så nu när jag vaknade och klev upp så blev jag lättad över att det inte blåser längre. MEN OJ! så fel man kan ha! Så nu sitter jag här igen framför tvn/datorn och försöker att inte bli skrämd. Jäkla bajs.
En annan sak som är SJUKT frustrerande är att jag varken har pengar eller sms på min mobil, OCH jag är i Innertavle hela dagen tills Mattias slutar jobba (Inget fel med Innertavle eller så, men bara det att jag inte kan ta mig någonstans utan Matte). Det betyder att jag är så död som man kan bli utan att vara död på riktigt. Ungefär.
Sen måste jag bara berätta om en störd dröm jag hade inatt. Drömde att jag först bröt armen (hur vet jag inte), tror vi var i Östersund hos min syster och skulle ut på partaj. Min syster hade en ganska stor hund, som några små flickor typ retade den, så jag gick fram och sa åt dom och sedan klappade jag snällt på vovven. DÅ bet han mig! Och det ba flöög ben från handen. Jag fick panik och de andra verkade inte bry sig, men de kunde i alla fall ringa ambulans. Men grejen var, att när ambulansen var framme så fick jag köra den eftersom ingen annan orkade (???). När vi var framme så slutade det med att jag fick gips på båda armarna och typ nån jävla ställning. Kanske inte låter så konstigt, men det äckliga var att allt gjorde typ ont på riktigt...


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback