kraxxx

Hosthost! (kan typ inte prata utan att hosta.......). Igår hämtade vi lillkattN och nu ligger han och Mattias och sover...... Kan ju säga att Matte är mer intressant och mysig än vad jag är. MhM! Annars då? Jorå, he dug! Förutom att jag drömde om en jävla idiot inatt sååå.... Förstår inte varför jag drömmer så jävla störda drömmar hela tiden? Och speciellt om personer jag verkligen ogillar. Stört:p
JUSTE! Nästa helg ska jag ut på äääälgjakt! Så jäkla kul!!! Är övertaggad! Jag och Mattias ska sitta helt själv mitt ute i skogaa. Ska ta med mig asmycket fika...mihih.

Postat av: stina

men jag drömde om dig inatt!!! hahaha, vi satt i nån affär på golvet(??) och så började du skratta ASMYCKET så dom ropade in vakterna och SLET ut dig. och då började jag skratta för att det såg så kul ut,sen började det åska och du vart huur arg som helst. Och sen kom Hamres mamma och ba: jag vet vad ni gjorde förra helgen, era horor!!!! hahaha alltså det var helt cp

2011-09-04 @ 15:40:55
URL: http://stinano.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback