Söndag

Har inte gjort ett jäkla skit idag, förutom att titta på Himym. Som sagt så fyllde jag hela 19 år i Torsdags och då fick jag ett påslakanset med leopardmönster (Tänkte direkt på dig Stina!) som var asniice. Fick även lite mer smått och gott. Av Honey så fick jag ett presentkort på Iksu Spa (!!!), så någon dag ska jag dit och skämma bort mig själv lite extra, typ gå omkring i en vit morgonrock och ba TJAAAA.
Var även hos tandläkarn i Torsdags eftersom jag skulle laga två tänder. MEN, nu har det typ blivit något fel med lagningarna eftersom jag inte kan käka något utan att det ilar som satan. Kul va? Får väl se det som en ny diet? Eller inte. Om det inte går bort om en vecka så blir det att hälsa på igen och klaga.

Imorgon ska jag i alla fall till en Studievägledare för att prata om mina framtida planer om att plugga. Får hoppas att vi kommer fram till en vettig plan!
Nu ska jag gosa med världens mysigaste kisse (för tillfället) innan han blir en buse!

Ha en fortsatt trevlig Söndag, eller något. Pöss


Jag och Becca igår. NAT


Postat av: stina

nää åååh min mamma köpte också domdär påslakanen, for till maxi och letade som satan, men fanns dom? NÄ :(

2011-09-26 @ 13:30:36
URL: http://stinano.blogg.se/
Postat av: becca

hahahahahahahhaha, bilden!!! jag dööör! hahahahha

2011-09-26 @ 19:25:57

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback