Lets go!

Jobbade sent igår, kan lova att det känns idag. Känns typ som om jag har festat jävel och är bakis som en gnu. Okej, inte riktigt bakisaktigt, utan.. typ jättteetrött. I alla fall så hade vi det riktigt kul igår på jobbet och allt gick superbra.
Imorgon ska vi tjejer pallra oss iväg till en resebyrå och kanske (kanskekanske) äntligen boka en resa. Mycket velande hit och dit, men jag hoppas verkligen att det blir av. Har redan massa roliga scenarion i huvudet (VAD FAN HAR JAG GJORT MOT DIG?! och "DRICKA ALKOHOL PÅ STRANDEN? ") och jag tror garanterat att det kommer bli underbart. Annars så rullar väl allt på, börjar en ny praktik den 2a maj (tror jag?) och senare blir det jobb med bästa Angelica på Norrbyskär i tre veckor!! Som sagt, livet börjar bli lite bättre för var dag som går. Visst finns det lite svackor varje dag, men har börjat uppskatta de små grejerna i vardagen mer! Tror man måste göra det för att på något sätt orka med livet ibland.
Nä, nu taggar vi Valborg! Ska grilla med bästa tjejorna i världen!


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback