Mitt rum i ditt hjärta

Ligger i sängen och slötittar lite på tvn. Är inte ett dugg trött. Eller, kanske. Men har ingen lust till att sova i alla fall. Mitt rum är fullt med grejer som jag inte har någon aning om var jag ska ha eller använda dom till, inte visste jag att jag hade samlat på mig så mycket på två år. Två långa år, galet. Det blir ju i alla fall lättare för varje dag som går, men kan absolut inte vara ensam utan att börja tänka. Orkar inte förklara vad det är för tankar, men antar att de flesta känner igen sig och förstår vad jag menar. Det är ju tur att jag har så fina vänner som hör av sig och visar att de finns tillgängliga när jag behöver det.
Suck suck suck.
Kanske är det bäst att sova ändå, dagarna går ju som snabbare då. Och det är ju bara en fördel just nu.
Känner att detta inlägg blev konstigt. Inte deppigt... Utan mer.. Tomt. Men så känner jag ju just nu. Vet som inte riktigt hur jag ska bete mig eller vilka känslor jag ska lita på. Helt tomt i huvudet, tomt i kroppen överlag. Herregud... Nu måste jag sluta.
Sluta nu.

Postat av: Joakim Forsberg

Sex and the city :')

2012-08-13 @ 11:40:00
URL: http://joakimforsberg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback