Still young

Godmorgon! Eller Goddag? aja.
Drömde om Malcolm i MITM inatt... Följde med honom för att jaga björn i hans stuga, och jag blev nästan uppäten fast jag satt uppe på ett hustak. Sen så var jag och Malcolm tydligen tillsammans, se där! haha. 
Jag ligger fortfarande i min säng och funderar på om jag ska fortsätta sova eller om jag ska gå upp. Gäspar ju fortfarande, så blir nog att dra sig ett tag i alla fall.
 
En sjuk sak som jag funderat över ett tag, är att det har blivit någon jävla grej att må dåligt? Alltså. Förr skröt man ju gärna om hur bra man hade det. Eller hur? Nu är det helt tvärtom. Har man ont (och berättar om det) någonstans så är det alltid någon som ska vara värre och berätta hur jobbigt det är, vad fan är det för skit? Vem som helst hör ju att MÅ DÅLIGT inte är en bra sak? Då måste man ta tag i problemen/et? Är så jävla trött på detta påhitt. Klart man måste få berätta om man inte har det bra, jag menar inte att man inte ska göra det. Det är ju jättebra om man som vän/nära får veta om något har hänt osv, men inte på ett sånt sätt att man ska behöva tävla? Hoppas ni förstår hur jag menar. Har legat och tänkt på det här ungefär hela natten, och nu kommer säkert någon påpeka att jag inte är ett dugg bättre, och det är sant. Men tycker fortfarande att det är galet att det är som det är. Ett av målen med livet är väl att må bra och att vara lycklig? För mig är det i alla fall så!
Nä vet ni vad! Nu ska jag gå och äta frukost. Ha det så bra idag!
 
 

Postat av: Stina

Gumman! Du kan prata med mig,alltid!

2012-08-29 @ 10:51:15

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback