I'm closing my heart

Vaknade alldeles nyss, bra jobbat Janna. Tummen upp. Men samtidigt så somnade jag inte förrän 04.00 inatt. Var en jobbig natt för övrigt. Känner mig sämst och kass som inte kan bestämma mig, ungefär som varje dag/natt.
 
Helt plötsligt slog det mig, vad fan håller jag på med? Känns som om jag levt i någon jävla bubbla och totalignorerat den verkliga världen. Men nu var det något som gjorde att den brast, lika bra kanske. Har tyckt att allt gått så jävla bra och mått så bra, men märker nu att det bara var en tillfällighet. Det funkar inte att trycka undan jobbiga känslor och ersätta dom med nya, positiva. Allt kommer tillbaka förr eller senare som ett hårt jävla slag på käften. Smällen har jag fått och det är nu jag i chock, hämtar andan. 
Faan, jag vet inte om jag är redo för det här. För någonting.
 
Don’t want to let you down
But I am hell bound
Though this is all for you
Don’t want to hide the truth


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback