Alla fjärtans dag

Herreeeguud.. Ni ska bara veta!! Igår cyklade jag TVÅ hela mil. Kan lova att benen var som gele efteråt :P Blir typ galen på mig själv. Hur mycket jag än tränar på en dag, så känns det alltid som om det inte är tillräckligt. Igår låg jag och tänkte på hur jag skulle vilja se ut (kroppen alltså) och det ska fan bli så! Är så sjukt less på att inte trivas som den jag är och så som jag ser ut. Eller, egentligen är det inte bara det. Det är så mycket som bara ligger och gror...
Jaja. Nu ska jag börja slipa väggarna i rummet som vi ska renovera. Kul.
Have you ever tried smile and hide your pain
Even though you're really not okay
I have, I have
Have you ever been caught in the pouring rain
Wondering if anything can ever feel the same, again






Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback