Det ordnar sig

Idag har jag gjort mycket kan jag lova! I alla fall om man tänker på att det är jag som gjort det:P Har rivit tapet i sovrummet nu, så det som är kvar är målning och nya tapeter! iiih! Det kommer bli så jäkla bra. Har även tränat lite idag, men ändå känner kroppen att det inte är tillräckligt. Skulle nog kunna löpa en mil! haha, nämen. Ska i alla fall duscha nu, så man är lite fräsch till jobbet ikväll. På tal om dusch! Har köpt en ny duschkräm (och bodybutter) från The body shop som luktar choklad. Och jag överdriver INTE! Får passa mig så jag inte tar en tugga av mig själv efteråt ;) mahaa.
Juste, ska käka lunch med världens bästa Pernilla imorgon!! Har saknat min blondie.
KÖP!

Postat av: Anonym

Jag saknar er mina tjejer, vart avis när Pernilla berättade att ni skulle äta lunch, jag vill också!! :( saknar dig vännen:) puss

2012-02-07 @ 22:06:34

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback