Det snurrar miljoner tankar i mitt huvud j...

Det snurrar miljoner tankar i mitt huvud just nu. Så mycket som jag vill och inte vill göra. Är ledsen och sårad över vissa meningar jag fick höra ikväll. Är så himla kluven! Vad ska man göra när någon säger att en sak är fel och den andre säger precis tvärtom? Själv har jag ingen aning. Försöker att få alla nöjda, men det fungerar inte så. Kanske skulle man helt enkelt skita i allt och dra någonstans? Vet att man inte kan springa ifrån problem, då de alltid hinner ikapp en till slut. Men just nu så orkar jag inte ta tag i dom! Orkar inte lägga ner så mycket energi på det. Åh. Har ingen aning om hur jag ska fixa allt. Helvete också!! Det borde finnas facit på livet. I alla fall ibland. Skit. Jävla skit! Det värsta är att jag inte vet hur jag ska bete mig. För en som är uppfostrad på ett helt annat sätt än vad jag är, så verkar allt så självklart. Att det ska vara rättvist. Men livet är inte rättvist, det har jag fått inprintat i huvudet. Och det vet jag. Vet att det här inlägget blev cp och helt ointressant, men jag orkar inte bry mig. Hejdå



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback