klappskalle

Har just sett massa serier, tvättat, vikt tvätt, hängt tvätt. Dvs, lekt hemmafru. haha. Sen hann jag även se ett avsnitt från Big Brother. Öh. Kan ha varit det mest pinsamma jag sett på länge. Hur kan det ens få finnas såna människor? -.- Bara äckligt och pinsamt. Skäms ju även fast jag inte känner någon av dom. Huuuur kan det komma sig?
Jaja.... Ska jobba ikväll också. Känns skönt!! Alltid najs att få in lite peninga, och det blir ju inte sämre för att jag har så roliga arbetskamrater. Woopwooop.
Juste, ska nog äta en semla idag också. Ha en bra FETTdag.
Herrå.

Postat av: Esmeralda<3

Gladiatorerna ikväll då! Tittar du på det? isåfall vilken gladiator gillar du mest??:D

Ha en bra kväll^^

2012-02-25 @ 19:30:07
URL: http://esmeraldaaa.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback