Tjenamors! Ber så hemskt mycket om ursäkt ...

Tjenamors! Ber så hemskt mycket om ursäkt för denna dåliga uppdatering! nooot. Nämen :p I fredags åt först jag och tjejorna på Allstar, sedan drog vi på five. Vi satt mest vid ett bord och skrattade åt alla andra + att vi berättade för varandra hur fina vi var. Nåwh!! Lite dans blev det också. Efteråt blev det lite kaos (vad vore krogen utan kaos?) och det är det väl fortfarande? Hmnu. Drog iaf hem och sov med min prins efteråt (som hade gameat med min bror innan). På lördagen var jag bakis som en ko och tillbringade dagen i bakiskoma. Typ. Lagade asgod middag och såg på filmer, perfekt lördagkväll om man bortser från att jag var bakis. Idag skulle jag egentligen på utbildning och middag med jobbet, men kände mig lite sjukis och hängig så jag skippade det. Istället tog jag och Mattias en liten tur med skotern för att äta lunch med hans familj som var i skogen och lekte friluftslivare ;). Efter lunchen så drog vi nästan direkt hem för att jag inte var på pigg. Sen dess har jag suttit framför datorn och spelat skyrim. Det äger!! I alla fall när det går bra för mig. Btw så börjar min nya diet imorgon. Orkar inte gå omkring och vara ledsen för att jag inte tycker om mig själv. Heeeelvetet. Jag ska klara det, så är det bara. Imorgon kanske det även blir skrana och grillning med gänget. Wooooop. Älskar vännerna jag har. Så himla roliga och förstående. Puss på er!!<3 Nu ska jag sova.


Postat av: Anonym

"prins" huh.

2012-02-27 @ 00:29:00

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback