Evenstar

Men helvetet så less man kan bli. Beställde ett soffbord från Ikea den 2 Januari och igår blev jag less och skrev till kundtjänst för att klaga (hade fortfarande inte fått hem det, fast det stod 10 dagar). Tror ni inte att jag får ett rövsms om att bordet finns att hämta nu <3<3<3. Så himla irriterande, och typiskt!! Fast, nice att bordet är här... haha. Ska be Mattias skjutsa mig till Ica sen, så jag kan hämta ut det :P

Senare ikväll ska jag förmodligen ta ut hårförlängingen (SKÖÖNT) och ha hemmaspa... Fyfan vad skönt! Nästan så att jag vill göra det nu. Har tittat på massa ansiktsmasker osv. som man kan göra själv. På tal om spa, så jag ta och åka till Iksu för att boka behandlingar till mig och Mattias. Vi båda har ju presentkort där, så då måste man ju... höhö. Ska även inreda ett behandlingsrum (typ massage osv) hos Mattias. Känns så jävla kul och bra! Sen ska jag lära mig massera. Då får ni gärna komma och skämma bort er:D Nu ska jag fortsätta se på serier, märkte nyss att DH har kommit med ett nytt avsnitt. Ägit.
Ha det så superbra allihopa :)

Postat av: isa

Åhh du får gärna test massera mig ;)

2012-01-23 @ 16:50:51

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback