Har just krypit ner i sängen hos Mattias. ...

Har just krypit ner i sängen hos Mattias. Det är seriöst det bästa jag vet! Eller i alla fall topp tio! Älskar honom mer än allt och blir alldeles varm i kroppen av att tänka på honom... På oss! Den 9e har vi varit tillsammans i 15 månader. Känns konstigt. Bra, men konstigt. Tiden har gått så snabbt! Känns som om vi nyss träffades på festen hos Tobias. Men det var faktiskt 17 månader sen. Galet. Och jag är fortfarande lika kär!! Hur underbart är inte det? Längtar tills jag får pussa honom på riktigt (får inte för piercingen)! Vill inte ens tänka på att han ska till thailand nästa år... Och vara ifrån mig i två låååånga veckor. Jag som knappt kan sova utan honom en natt. Uscha. Nä. Nu ska jag gosa ner mig ordentligt och bara ge massa kärlek. Mattias brukar alltid berätta för mig att jag har fått honom att känna sig så mycket bättre, mer självsäker och älskad än innan. Någonsin. Och det kan jag säga dig, älskling. Du får mig att känna precis likadant. Känns som om jag inte fanns innan du kom in i bilden. Tack för att du hjälper mig, lyssnar och ger mig den kärlek jag behöver. Älskar dig nu, imorgon och för all framtid.


Postat av: angelica ankfejset

Haha alltså jag älskar inläggen där du skriver helt random om dina drömmar. Sjukt härligt att se hur mycket du älskar den där pojken du hänger tight med också!!



Hoppas allt är bra med dig!:)

2012-01-09 @ 11:46:02
URL: http://enankapavift.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback