Har just vaknat och vet inte riktigt om ja...

Har just vaknat och vet inte riktigt om jag skriver detta i sömnen eller inte. Så var lite snälla med stavning osv! Drömde att mattias fick en jättelång gädda. Blä. Aja. Igår drog vi och bowlade iaf! Jag vann (ej oväntat) ;) blev dock något fel på våran bana 24/7.... Sen såg vi film hos Simon. Kuligt! Nu är Mattias i Innertavle för att jaga, och jag ligger forever alone i min säng. Gosa med mig? Någon? Jag kan faktiskt vara jättemysig!:] nähäpp... Blir väl jag och datorn som alltid. Gamla, trogna datorn. Haha. Låter som jag och datorn är pervkompisar, men så äre inte! Bara vampire diariesfriends... Nu jävlar så ska jag vakna till ordentligt och.... Meh. Glömde bort vad jag skulle skriva. Aja. Säkert inget viktigt. Trevlig söndag....



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback