Hej mina sömntutor! Mår illa som en ko och...

Hej mina sömntutor! Mår illa som en ko och kan inte sova. Har läst ca 100 olika bloggar.... Och lyssnat på Mattias (som snarkar...). Jag vill också sova :( Ska dricka lite pepsi (är svårt beroende av läsk), beställa medel från rapunzel, för att ta bort hårförlängningen dåråå. Är sjukt less på den kan jag lova, känns dock som om mitt hår kommer gråta efteråt. Pga. Att det är slitet. Aja. What's done is done. Eller nåt. Imorgon ska jag äta gomiddagen med mina flickor! Skojskoj. Åt även gomaten med Mattias på Allstar idag. Goaste kan jag lova! Och innan middagen så åkte jag skrillor med Isa,Angie och Jesper! Sjukt roligt! Kan garantera träningsvärk om någon dag. Nu ska jag försöka sova. Snart. Godnatt! Eller morgon? Hmnu



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback