Hej på er, alla morgonpigga människor. Jag...

Hej på er, alla morgonpigga människor. Jag har inte sovit ett skit i natt. Inte ens en minut!! Fast jag är ändå trött som en banan utan skal. Fyfarao. Igårkväll var vi hos Simon J och spelade geni. Vann ju såklaaarrrt. ;). Angelica följde med mig hem också. Vi fikade, pratade och... Hon somnade. Så hon har haft det kul i drömmarnas värld medan jag har försökt att bli trött. Fuskit :( känns dock som om jag börjar bli liteee tröttare nu. Intressant va? Väldigt. Taggar iaf jäävel till imorgon. Till idag också. För då får jag äntligen träffa min älskling. Så jag har saknat honom! Har inte sovit utan honom så här länge på tusen år.... (3 nätter). Imorgon får jag min lön, och då är det betalaräkningardags. Kul.......... Nej. Inte alls. Vill kunna lägga undan allt jag tjänar på Turkiet juu. Ja ja, små bäckar små blir ett stort jävla hav!!!!! Får vi hoppas. När jag är med dig känns det som om jag är top of the world.



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback