Hola! (stajlar lite med spanskakunskaperna...

Hola! (stajlar lite med spanskakunskaperna). Idag har jag varit med Angelica, hämtat bordet, käkat asgod sallad, käkat mindre god sushi (som vi för övrigt gjorde själva!! Jag och angeliccc alltså), gett massage, fått massage och skrattat i massor! Alltid lika skönt! Det enda som fattas nu är min älskling som sover i Innertavle inatt. Hur kan man sakna någon så mycket? Helt otroligt. Hann inte med något hemmaspa heller, hur kul är det då? Får göra det imorgon istället. Imorgon blir även en piercingdag! Inte för mig dock, känner att min kropp måste få vila lite. Men fyra av mina vänner ska göra! Iaf tre. Ska bli spännande att se!:) nu ska jag fortsätta se på tv och sakna min finaste. Hoppas ni har haft en bra dag, för det har jag :) Bara för att vara lite sur också, så ska jag vräka ur mig lite bajsmeningar. Är jävligt less på vissa situationer. Samma sak, varje jävla gång. Alla jäkla idioter som stör en, som man egentligen inte borde slösa energi på. Äckliga människor som tror sig vara så mycket. Blöh. Nä, vet ni vad. Jag tänker inte låta någon fjortisbajsunge förstöra min dag. Du kan ha ditt bajsiga liv och skriva om det hur mycket du vill, hur bra det än är. För jag har något du aldrig kan få. Riktiga vänner och världens bästa pojkvän. Ha en trevlig natt!



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback