I’ll never let you sweep me off my feet,

Vaknade lite senare än planerat, så det första jag gjorde var att gå ut på en promenad. Promenaden var magisk!! Lagomt kallt ute, stora snöflingor som dansade omkring mig och jag har aldrig känt mig så avslappnad på länge! Underbart. Ska verkligen göra detta till en vana.
Igårkväll började jag läsa en bok (14 år till salu) och hade läst ut den vid tvåtiden på natten. Jahapp, tänkte jag. Det var den boken. Haha. Nämen, antar att ni hört talas om den? Handlar om en tjej (allt är en sann berättelse) som blir våldtagen när hon är liten, sedan får man följa hennes väg som prostituerad. Inte riktigt min typ av bok, men ändå helt ok. Jag är mer en fantasytjej ;) Hahaha, jag borde jobba på Fantasia och sälja Warhammergubbar:P
Jaja. Ikväll blir det förmodligen födelsedagsfika hos Malin som fyller hela 20 år idag! Sjuuukt.... Är det nu man ska börja skaffa hus, familj och vovve eller? Känns som om det bara kommer flyga iväg tid, sen vips, så är jag 50+. :(


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback