Love

Buhuu.... Har just sett klart Sex and The City (första filmen) och under filmens gång hade jag tuuusen olika känslor. Grät, skrattade, var kär, arg. Allt! Konstigt egentligen, har ju sett den filmen förr. Den fick mig att inse hur mycket jag älskar Mattias och att jag verkligen vill ha honom vid min sida, hela tiden. Saknar även mina tjejer. Det var alldeles för längesen vi träffades alla tre. Eftersom Pernilla numer bor i Sundsvall, jag i Umeå och Rebecca i Karlstad så blir det ju tyvärr så. Men det blir det förhoppningsvis ändring på! Usch. Känns som om jag kommer gråta mig till sömns eller nåt. Fy bubblan vad orättvist.

Imorgon ska jag i alla fall ut och gå/springa. Åkte ju lite skridskor idag (men inte tillräckligt), så måste träna mer. Mer, mer,mer. Önskar man fick välja hur man skulle se ut/intressen/osvosv. Förstår ni hur lätt allt skulle vara då? Dock så skulle nog ganska många se likadan ut... Men okej. Om jag fick välja, bara jag. Det hade ägt. Jaja. Livet är som det är, tur är väl det egentligen. Problem finns och kommer alltid att göra, bara att inse! Man får helt enkelt göra det bästa av situationerna, eller hur? Nu ska jag lägga mig och försöka sova (kommer förmodligen fastna för något spel på mobilen). Ska testa ha igång tvn, på något konstigt vis så brukar jag faktiskt bli tröttare om jag har på den. Weird.
Måste bara säga att vi förmodligen kommer boka en utlandsresa på Söndag. Så himla, himla underbart. Att bara få komma bort en stund, slippa allt här hemma.

Godnatt.

forever yours, mine and ours


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback