Nå så mycke jeeeeevulskt

Rubriken beskriver min gårdag. Eller kväll. Jag ska berätta för er! Angelica hämtade upp mig på Scandic och vi drog hem till mig innan festen vi skulle på. När vi väl kom dit så mötte jag en flicka (tänker inte kalla henne tjej/kvinna/osvosv. Eftersom hon knappast är mognare än en treåring) som jag tidigare har tjafsat med, för typ två år sedan. Orkade inte bry mig och tänkte inte ens bråka. Men tror ni hon (som inte ens kunde prata för att hon var så full) ber om att få visitera mig?! Anledningen var att jag tydligen hade tagit hennes kamera. Och då hade jag och Angelica varit där i två minuter. Kände bara ilskaaaan.
Jaja, vissa verkar ju knappast bli mognare med åren.

Nu sitter jag och tittar på 101 dalmatiner på fyran. Väldigt intressant.... Och ikväll vet jag inte riktigt hur det blir. Kanske blir middag och planering hos Stina!


Postat av: Anonym

hahaha....

2012-01-29 @ 15:57:51

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback