Anyone else but you

Ååååååh. Börjar typ gråta. Och skratta! Har suttit och läst gamla inlägg här på bloggen. Så himla... Fint. Det roliga är att jag verkligen kommer ihåg allt jag skrivit om. Alla middagar, myskvällar, fester, vem jag var sur på osv. Blir nästan lite rörd. Hade (har) Världens bästa vänner som alltid fanns där!

Tack tack tack! För att ni finns i mitt liv och de som varit det. Sitter helt seriöst och gråter nu, så ni vet. Känns så jäkla konstigt att livet kan ha förändrats så mycket. För tre år sedan så såg mitt liv HELT annorlunda ut. Att tre små pytteår kan göra så mycket? I alla fall så ska ni veta att jag älskar er så otroligt mycket! Var och en av er har en speciell plats i mitt hjärta, även de som jag kanske inte alls pratar med längre. KÄRLEK, till er, för att ni har gjort mig till den jag är och hjälpt mig i alla möjliga situationer. Jag vill verkligen att ni tar åt er, Allihopa!
Måste nog sluta skriva nu, är helt bubblig i kroppen (inte pruttbubblig, utan... Kärbubblig).
<3



Postat av: beccooo

<333333333

2012-07-01 @ 15:24:37

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback