Save me

Vad fan är grejen med att vakna tidigt när man är sjuk?! Min hals är svullen som en överviktig pelikan och ska försöka att inte prata alls idag. Eller, nästan i alla fall. Ska träffa Malin på stan sen, och sen blire storshoppa på apoteket <3 Har då inte haft någon feber alls inatt så det är ju positivt. Men det tråkiga är att jag förmodligen inte kan jobba imorgon. Känns varken kul för mig eller de andra att ha en sjuking där, och å andra sidan så får man ju inte vara sjuk heller. Inte om man är uppe i mat osv.
Så det är megatråkigt. Men är nog bättre att man skippar en dag så man kan jobba flera sen. Eller hur? jaja.

Jag har lite småpanik över att jag inte har någon laddare hemma. Måste ladda mobilen nu ju.... Den är helt dö :(
Nu ska jag se bb.
Snor snor på er!



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback